hej jag har tråkigt ^^

 
Hej bloggen! Ursäkta ingen bloggning idag men imorse innan jag stack till bussen hann jag inte och har inte haft tid sen jag kom hem. Drog som sagt till ung med Carro & Hanna joinade. Träffade på olika människor som man känner så de var nice & vissa har jag knappt träffat på hela sommarn. Men jag tycker själv ung08 inte är speciellt roligt längre, de var roligare förut. 80% av alla är bara massa turkar & fjortisar som bara köper sina kläder på gina men lite roligt vare iallafall ;) Vi drog till donken efter ett tag där det var sjukt mycket folk men vi satt oss och käka. Vid halv 7 tog vi bussen hem och då blev de middag med kusiner & mamma. Nu har jag inte ett skit att göra fast ska kolla på film. Byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0