inte min dag idag

Tjeeena blöggen. Min dator laggar apa och stänger av sig varann minut, den e typ sönder hehe.. Men denna dag har verkligen inte varit min dag om ni vill veta de. Först så vaknade jag imorse och hela mitt ena ögonlock hade svullnat upp, vette fan varför. Inne i stan hittade jag inget av de jag ville köpa eller de va schluuuut och sen tappa jag min älskade turkosa ring som jag köpte i Spanien. (Men den återfunnen nu heheh den låg i Carros väska) Var i stan och de var riktigt segt ett tag. Men vi satt oss på en gräsmatta vid kungsan och hade det roligt, snacka om grejjer och sen träffa vi på Johannes. Dammm vad länge sen de var jag träffa honom! :O När vi kom med bussen hem drog vi och badade & då kom Vevve och joinade. Jag skulle göra ett bakåtdyk men failade hårt och gjorde istället fetaste ryggplasket. Det var inte nice. Sveeeeeed som fan i ryggen ett bra tag. Nu har jag precis duschat. Tagit mig ett tag att skriva de här inlägget för jag e sur som bajskoooooorv men vi hörs later, typ imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0